FØTEX ER NY MEDSPILLER

Rikke Heede og Føtex i Lyngby Storcenter er kommet med på holdkortet som samarbejdspartner, og det vil både store og små kunne mærke den kommende tid.

“Vi synes, det giver god mening at være med, når vi som store spillere står sammen i og om en by som Lyngby,” fortæller Rikke Heede, der fortsætter:
“Vi er andet end dåsetomater og en dagligvarebutik, vi er en virksomhed som alle andre, og vi kan indgå i rigtigt meget sjov sparring og netværk,” siger hun og forklarer, at Føtex er stærke på ledelse, uddannelse og erfaring med unge mennesker, der møder ind på deres første job.

Selv om mange butikker i Lyngby Storcenter er midlertidigt lukket, så er der stadig strøm til kasseapparaterne i Føtex.
“Vi har færre kunder end normalt, men det giver os tid til andre ting, så vi står helt klar, når resten af centeret og Danmark må åbne op igen, men vi er altså åbent, og vi er klar til at tage imod alle kongeblå.”

Mærkedage og højtider vil sammen med Føtex blive markeret, og den første bliver en fejring for de yngste af fastelavn, hvor børneklubbens medlemmer kan sætte tænderne i en lækker fastelavnsbolle,

Rikke indgår i AC gruppen i LB MorgenNetværket.

VELKOMMEN TIL FØTEX 💙

#SammenforLyngby