Optakt: Fremad Amager venter ude i tredje testkamp

Kampstart: Kl. 13:00 – D. 22/1, 2021
Liveopdatering: Følg med på Lyngby Boldklubs Instagram profil
TV: Ingen livestream

Fredag middag venter Fremad Amager i opstartens tredje træningskamp, som spilles på udebane kl. 13:00. Her skal sidste weekends gode takter fortsættes, hvor De Kongeblå slog HIK i et målrigt opgør med hele 5-2 og Christian Greko, Rasmus Thellufsen, Emil Kornvig og Jens Martin Gammelby alle kom på tavlen. Til opgøret imod 2. divisionsholdet fik flere U19-talenter fik minutter i benene, og ser dermed frem til endnu en god træningskamp imorgen på Amager!

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Opstartsprogrammet 2021
– Lyngby Boldklub 5-2 HIK
– Fremad Amager – Lyngby Boldklub, d. 22/1
– FC Helsingør – Lyngby Boldklub, d. 26/1
– AaB – Lyngby Boldklub, d. 27/1

Fredagens modstander: Fremad Amager
Værterne fra Amager overvintre aktuelt i 20/21 sæsonen på en femteplads i 1. Division, hvor holdet har langt til både top- og bund af rækken. På holdkortet er flere spændende navne kommet til siden vi sidste mødte Fremad Amager i pokalturneringen, hvor Kasper Fisker, Emmanuel Toku og Kristoffer Munksgaard idag alle tørner ud for amarkanerne. Dertil har anfører og numre 10 Lukas Engel haft et flot 2020, som blandt andet udmøntede sig i en U21-landsholdudtagelse for Danmark. Vi glæder os til at gæste Sundby igen, til årets tredje træningskamp!

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampens spilles UDEN tilskuere
– Følg med på vores Instagram-profil for billeder og liveopdateringer

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.