ENDNU EN FORLÆNGELSE – NORDENS INSTALLATION

Endnu en af klubbens trofaste støtter Nordens Installation med indehaver Kasper Bielefeldt i spidsen har valgt at forlænge engagementet.

”Det at være samarbejdspartner i Lyngby Boldklub har været superspændende, lærerigt og givet os en masse gode bekendtskaber i et netværk, der bare bliver større og større, og som en bonus har det også givet flere nye kunder,” siger Kasper Bielefeldt, der fortsætter:
Vi har valgt at forlænge, fordi det giver mening at blive ved at bygge på de bekendtskaber, vi har fået, samt møde flere nye. Vi vil gerne med på den videre rejse.”

Nordens Installation har i modsætning til mange andre virksomheder og brancher ikke været så hårdt ramt af corona, men det har alligevel givet tid til et par dybere tanker.
”Vi har haft rygende travlt, så vi kan bestemt ikke brokke os, men vi har samtidig reflekteret over, hvor skrøbeligt samfundet er, og derfor mener vi, at netop netværk er utroligt vigtigt, hvor muligheden for at sparre og hjælpe hinanden er til stede,” siger han og slutter:
2021 må meget gerne være året, hvor vi kommer tilbage til hverdagen som før Corona, og ikke mindst et år hvor vi kan tilbringe en masse tid med hinanden fysisk i netværket og til bold på stadion. Det savner vi.”

Find Nordens Installation på www.nordens-installation.dk

#SammenforLyngby