Ørneborg skriver under på ny aftale

U19-ligaens topscorer Lucas Ørneborg har signeret en ny kontrakt med Lyngby Boldklub, og den unge angriber glæder sig over, at han kan fortsætte sin udvikling i den kongeblå trøje.

“Jeg har valgt at skrive under med Lyngby Boldklub, fordi jeg først og fremmest elsker at være i klubben. Jeg føler virkelig, at Lyngby og jeg er et rigtigt godt match. Lyngby har fokus på at udvikle unge spillere som mig, og det betyder rigtigt meget i forhold til mit valg om at blive,” siger Lucas Ørneborg, der fortsætter:
“Jeg har fået en masse tillid fra både trænerne og spillerne, som gør, at jeg er glad hver gang, jeg møder ind i klubben, så jeg er ikke i tvivl om, at det er det helt rigtige sted for mig at være.”

Talentchef Nicas Kjeldsen fortæller om den unge angriber, der er tegnet kontrakt med frem til den 30. juni 2022.
“Det er helt naturligt for os at fortsætte samarbejdet med en af vores mange gode unge spillere, og selv om Lucas ikke har været her så længe endnu, så har han hurtigt fundet sine fødder og virkelig vist gode takter. Vi føler os overbevist om, at han over tid kan tage det næste skridt og slå igennem på førsteholdet.”

18-årige Ørneborg fik debut i kampen mod Brøndby IF den 30. november 2020.

Lær “Ørn” bedre at kende ved at klikke her.