Optakt: HIK venter i årets anden træningskamp

Modstander: HIK
Kampstart: Kl. 12:00 – D. 16/1, 2021
Liveopdatering: Følg med på Lyngby Boldklubs Instagram profil
TV: Ingen livestream

Opgøret bliver spillet uden tilskuere, grundet nuværende Covid-19 restriktioner

Efter en god intern træningskamp sidste weekend, skal De Kongeblå møde naboklubben fra HIK i opstartens anden træningskamp lørdag middag. Her venter topholdet fra 2. Division i to halvlege, hvor formen skal finpudses frem imod sæsonstarten om mindre end en måned. Kampen imod HIK er første eksterne træningskamp denne opstart, hvor blandt andet Fremad Amager og FC Helsingør venter på udebane de kommende uger.

Årets første træningskamp blev spillet intern i Lyngby Boldklub sidste weekend.

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Opstartsprogrammet 2021
– HIK, d.16/1
– Fremad Amager, d. 22/1
– FC Helsingør, d. 26/1
– AaB, d. 27/1

Rundens modstander: HIK
Klubben fra Hellerup indtager aktuelt en flot anden plads i 2. Division Øst, efter et flot efterår med otte sejre, tre uafgjorte og kun to nederlag. Kampen bliver også et gensyn mellem de to Hebo-brødre, hvor storebror og HIK-topscorer Jonas Hebo tørner ud for HIK på den centraledel af midtbanen. Dertil har HIK de tidligere Lyngby-spillere Alexander Hasmark Jensen, Mathias Mejer Knudsen og Frederik Krabbe i truppen som vi glæder os til at se igen på banen.

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampens spilles UDEN tilskuere
– Der skal søges om akkreditering for presse og scouts på jn@lyngby-boldklub.dk inden fredag kl. 16.00

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske