Jubilæumsår: Få daglige historiske Lyngby-anekdoter på Facebook

Er du lige så vild med Lyngby Boldklubs historie, som vi er? Så kan du nu følge med på Facebook-gruppen ‘Lyngby Boldklub 100 år’, hvor der dagligt kommer opslag omkring historiske begivenheder og anekdoter fra Lyngby Boldklubs snart 100 år lange historie.

Superligaens mest bæredygtige trøje
FIND DEN NYE 3. TRØJE HER!

For at kunne følge med, samt genopleve eller lære nye ting omkring klubbens historie skal du blot følge Facebook-siden Lyngby Boldklub 100 år på det sociale medie Facebook og derigennem få dine daglige Lyngby anekdoter.

Find gruppen på Facebook: https://www.facebook.com/lyngbyboldklub100

Bliv vinterklar i Lyngby Shoppen
FIND LYNGBY SHOPPEN HER!

Husk du kan købe din jubilæumstrøje på Lyngby Shoppen, hvor du kan sikre dig en del af historien, samt støtte Lyngby Boldklub i vores jubilæumsår! Du kan finde trøjen HER, hvor de udsolgte størrelser kommer tilbage igen på lager i februar.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.