NETVÆRKET UDVIDES MED KARL LUND PAPIR ENGROS A/S

Karl Lund Papir Engros A/S har trods de blå biler et meget grønt fokus, og det værdifællesskab med Lyngby Boldklub har blandt andet tiltrukket engrosvirksomheden, der har til huse i Ryesgade på Nørrebro og hos Copenhagen Markets i Taastrup.
Vi kan hjælpe med alt indenfor kontorartikler, emballage og indpakning, og særligt hvis en virksomhed ønsker at gå i en grønnere retning,” fortæller direktør Hanne Lund-Johansen, der glæder sig til at møde LB MorgenNetværket:
Jeg glæder mig til at komme i gang med at lære alle i netværket at kende og ikke mindst deres forretninger. Der er altid udbytterigt at sparre med andre fra lokalområdet, og ikke mindst når det sker i sjove omgivelser til en god gang bold,” smiler Hanne, der slutter:
De fleste og bedste handler sker, når der er tillid mellem parterne og via anbefalinger fra andre. Jeg har været indenfor engroshandel i Storkøbenhavn i 27 år og har derigennem et stort netværk, som jeg glæder mig til at udvide med de mange spændende virksomheder og mennesker i Lyngby Boldklubs erhvervsnetværk.

Velkommen til Karl Lund Papir Engros, som du kan møde her:
www.Karllund.dk

#SammenforLyngby

Køb den fine jubilæumsmulepose i Lyngbyshoppen.