Velkommen til jubilæumsåret!

Kære kongeblå

Velkommen til 2021! Vi håber, I er kommet godt ind i det nye år, for det er et spændende år, som vi går i møde. Vi har glædet os helt vildt, da vi sammen skal fejre klubbens 100 års fødselsdag. I har allerede set jubilæumstrøjen, som vi kommer til at optræde i flere gange i år – Og selvfølgelig i jubilæumskampen omkring d. 30. marts.

Vi har imidlertid mange flere spændende ting planlagt i samarbejde med vores moderklub Lyngby Boldklub 1921. Vi har selvfølgelig vores fødselsdag tirsdag d. 30. marts, som vi kommer til at markere.

I løbet af året vil der også udkomme to jubilæumsbøger. Den ene er skrevet af klublegenden Hans Bjerg Pedersen, som vil se tilbage på 100 års stor kongeblå historie. Den anden vil være skrevet af Johan Lyngholm-Bjerre, og den kommer til at blive udgivet på forlaget Helmin & Sorgenfri.

På programmet er selvfølgelig også en jubilæumsreception, som der vil komme dato på senere. Der vil også blive afholdt en udvidet Lyngby-dag i samarbejde med moderklubben til glæde for både store og små.

Til efteråret kan alle Lyngby-fans også se frem til en jubilæumsfest.

Derudover har vi også et par spændende og anderledes arrangementer på plakaten – Blandt andet fodbold Le Mans.

Vi glæder os meget til at fejre dette historiske år med jer. Vi er selvfølgelig opmærksomme på corona-situation i Danmark, og derfor kan der opstå forbehold i forhold til de forskellige arrangementer. Det kommer vi selvfølgelig til at opdatere jer på løbende via hjemmesiden og vores andre medier.