Optakt & trup: Sejr jagtes i årets sidste kamp

Kampstart: Kl. 14:00 – D. 20/12, 2020
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: Eurosport 2

Søndag eftermiddag venter årets sidste kamp hjemme på Lyngby Stadion, når Vejle Boldklub kommer på besøg i runde 13 af 3F-Superligaen. Her venter et opgør om vigtige point, når De Kongeblå skal ud og jage sejren der vil sende klubben tættere på den rigtige side af stregen i tabellen. Efter gode præstationer med lovende spil i de seneste to kampe, skal Carit Falchs tropper fortsætte de gode offensive takter og de tre point søndag eftermiddag!

Husk at du kan sikre dig en del af Lyngby-historien, med legendariske mål indrammet fra The Play. Plaketsamlingen tæller fem ikoniske fodboldmomenter fra klubbens nyere tid, fortolket i minimalistiske sportsplakater med vores kongeblå farver og logo. Du kan netop nu få 20% ved hjælp af koden ‘LBK20’ her!

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Head-2-Head – seneste 10 indbyrdes kampe:
Lyngby Boldklub: 5

Marcel Rømer
Lauge Sandgrav

Rundens modstander: Vejle Boldklub
Efter en flot start på den nye sæson for oprykkerne, er Vejle efter en skidt periode nede på tiendepladsen i 3F-Superligaen og det nærmeste hold De Kongeblå skal jagte i forbindelse med overlevelse i Superligen. VB vandt det første indbyrdes opgør i denne sæson med 3-2 efter et tæt og målrigt opgør. Holdet fra Nørreskoven har i Wahid Faghir fået en ny stjerne hvor den unge angriber er godt igang, med sin gennembrudssæsonen i 3F-Superligaen. Vi glæder os til at få besøg af VB, og ønsker god kamp!

BLIV KLAR TIL JUBILÆUMSÅRET
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Alle billetter til opgøret er delt ud i blandt sponsorere og sæsonkortholdere
– Alle tilskuere SKAL benytte den anviste plads, med afstand mellem hver tilskuer til opgøret

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.