LYNGBY BOLDKLUB 100 ÅRS JUBILÆUMSTRØJE

Det har været 99 år med store følelser og fantastiske oplevelser, som vi aldrig vil glemme!

Lyngby Boldklub er glæde, lykke og sammenhold, og næste år så fylder verdens bedste fodboldklub 100 år. Det vil vi fejre, og vi vil også markere det med en helt særlig jubilæumstrøje 💙

Hvis du ikke allerede har forudbestilt dit eksemplar, så starter salget af jubilæumstrøjen i juleshoppen på Handelstorvet foran Magasin – onsdag d. 16/12 kl. 11.00 eller via shop.lyngby-boldklub.dk.

Trøjen er designet og lavet i samabejde med adidas og Unisport.dk. Vi er stolte af af J. Jensen pryder brystet, og at Blue Energy har vores ryg. Ligeledes er vi meget glade for jubilæumslogoet, der er kreeret i samarbejde med fans og partnere.

#SammenForLyngby