Reaktioner på eftermiddagens kamp mod Aalborg.

En godkendt, helhjertet indsats i Aalborg blev ikke til 3 point, og herunder kan du læse korte reaktioner fra Carit Falch, Magnus Warming og Rasmus Thellufsen.

I omklædningsrummet efter kampen havde Carit Falch ikke behov for at sige ret meget til holdet for overordnet set, var han meget tilfreds med spillernes indsats:
Vi talte inden kampen om at have mod, at angribe kampen og spille offensivt fodbold, og det synes jeg, vi i høj grad lykkedes med. Vi sætter en hel kamp sammen, og vi rejser os fra at komme bagud i kampens indledning, og jeg er stolt af den indsats og det udtryk, vi bringer, men vi lukker for nemme mål ind, og det er det, der gør, vi står med et resultat, der ikke afspejler præstationen,” siger Carit Falch, der slutter:
Vi stiller med et ungt hold i dag, men vi viser mandsmod og ikke mindst så kæmper vi til sidste fløjt med brystkassen forrest. Jeg synes, at det skal med i evalueringen af kampen, at det er de færreste hold, der tager til Aalborg og  rent faktisk dominerer AaB, som jeg synes, vi gør – igen med et ungt mandskab, og med den helstøbte indsats vi leverer i dag, havde vi fortjent at vinde kampen.
Carit Falchs profilpartner er Ensure.

Magnus Warming var skuffet efter kampen, men fandt også lyspunkter i indsatsen.
Jeg synes, at vi spiller en god kamp, og jeg føler virkelig, at vi fortjener mere i dag. Vi har ikke det sidste held med os i øjeblikket, og det gør udfaldet, men vi kan tage nogle af de gode ting med fra kampen videre. Vi har et godt spil i store dele af kampen og god energi. Vi skal bare fortsætte med at tro på tingene og bringe den samme energi, så er jeg sikker på, der ligger nogle sejre og point og venter.
Magnus Warmings profilpartner er Rudolf Freelance og Consulting.

Rasmus Thellufsen var for første gang tilbage på sin gamle hjemmebane i Aalborg, men det blev ikke det gensyn, han havde drømt om.
Det var lidt specielt at komme tilbage til Portland Park, fordi jeg kender stort set alt og alle i og omkring klubben, men da der først blev fløjtet op, var det en kamp som alle andre. Og selvfølgelig en, jeg gerne ville vinde,” fortæller Rasmus Thellufsen, der sætter ord på, hvorfor kampen i sidste ende falder ud til Aalborgs fordel.
Jeg synes, vi leverer en rigtig god indsats, men vi taber alligevel desværre 3-2. AaB havde skarpheden og kvaliteten på den sidste tredjedel, men jeg synes, vi havde fortjent bedre i dag, og to mål på udebane skal være nok til at hive en sejr hjem,” understreger han og slutter:
Efter deres hurtige mål i kampens start føler jeg, at vi fik godt styr på kampen og kuglen. Vi spillede godt med en masse bevægelse og mod på bolden. Vi scorer også to mål i første halvleg, men i anden halvleg var vi ikke ligeså farlige som i første. Alligevel følte jeg, vi havde godt styr på kampen, og så er det selvfølgelig – ja undskyld mit sprog – skide irriterende ikke at få point med hjem.
Rasmus Thellufsens profilpartner er Brandspot Mediebureau.

Næste opgave for Lyngby Boldklub er allerede onsdag, hvor SønderjyskE venter på udebane i Sydbank Pokalen kl. 16.30.