Sådan afhenter du din jubilæumstrøje

Så er jubilæumstrøjen på vej til Kongens Lyngby, og vi glæder os til at vise jer den i næste uge! Alle størrelser, på nær nogle få børnestørrelser, forventes at ankomme i næste uge. Derfor vil I fra onsdag d. 16. december kl. 11:00 kunne hente jeres eksemplar i vores juleshop på Handelstorvet foran Magasin.

Alle der har forudbestilt har desuden modtaget en personlig mail med information.

AFHENTNING
Har du valgt at afhente din trøje selv, vil shoppen have åbent hver dag frem til d. 23/12 mellem 10:30 og 18:30. Dog lukker vi kl. 12:00 d. 23. december.

Når I ikke at hente den inden jul, vil I kunne hente den efter nytår i klubhuset på Lundtoftevej. Sæsonkortholdere der bestilte i forbindelse med corona-refusion i foråret vil selv kunne vælge størrelse, når de afhenter deres trøje. Du skal blot medtage ID med navn eller kunne fremvise dit sæsonkort for at få udleveret din trøje.

FORSENDELSE
Har du valgt at få din trøje sendt, vil den blive afsendt i slutningen af næste uge og dermed nå frem inden jul.

SALG
Trøjen vil naturligvis også være til åbent salg i juleshoppen på de nævnte tidspunkter – med salgsstart på onsdag kl. 11.00.

Har du spørgsmål eller kommentarer, så skriv til vores kundeservice på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.