UGENS POP-UP KONKURRENCE

Vores jule pop-up shop har åbent hver dag fra 10:30-18:30, og hver uge kører vi også en ny konkurrence, hvor du har mulighed for at vinde unikt Lyngby-gear. Sidste uge kunne du vinde en signeret kampbold, som hele holdet havde sat deres autograf på. Denne uge har du muligheden for at vinde en valgfri matchworn spillertrøje. Alt du skal gøre er at kigge forbi pop-up shoppen på Handelstorvet foran Magasin. Her skal du scanne QR-koden og deltage via denne, så er du med i konkurrencen. Denne uges konkurrence løber fra d. 11. december til d. 17. december.

Vi håber at se dig nede på Handelstorvet.

KØB DINE JULEGAVER VED AT KLIKKE HER

HUSK hvis du skal være sikker på, at dine Lyngby-julegaver når frem inden juleaften, så skal du bestille senest lørdag d. 12/12. Du kan altid hente dem nede i vores pop-up shop på Handelstorvet foran Magasin*. Den har åbent hver dag frem til d. 23. december mellem 10:30-18:30. Dog lukker vi kl. 12:00 d. 23. dec.

*Det vil kun være i pop-up shoppen, du kan hente din varer frem mod jul og IKKE på Lundtoftevej.