Pop-up shop i centrum af Kongens Lyngby

I samarbejde med vores gode venner fra Magasin Lyngby kommer du hele juletiden til at kunne købe dine Lyngby-julegaver og andet -merchandise i centrum af Kongens Lyngby. Vi får nemlig en pop-up shop lige ude foran Magasin, som har åbent hver dag mellem 10:30-18:30. Her vil du helt frem til d. 23. december kunne komme forbi og se hele vores udvalg, og du vil også kunne hente dine varer helt frem til onsdag d. 23. december kl. 12:00*. D. 12/12 er sidste dag for bestilling af webshop-ordrer, der med sikkerhed skal nå frem til jul.

Vi kommer til at bringe hele udvalget fra shop.lyngby-boldklub.dk. Derfor vil du både kunne se nærmere på den lækre hjemmetrøje, jubilæumstrøjen og andre af vores spændende nyheder!

EKSTRA HYGGE I WEEKENDEN
Der er flere grunde til at kigge forbi Lyngby Shoppen, da vi også kommer til at have ekstra hygge i weekenderne.

I weekenden d. 11-13. decemer kigger vores venner fra Blue Energy forbi, og de har julegodter og godt humør med. I kommer også til at have muligheden for at forberede jule- og nytårsmenuen, når ChampagneUniversiet står klar.

KIG FORBI OG VIND PRÆMIER
Hver uge vil du have mulighed for vinde en unik Lyngby-præmie, hvis du kigger forbi og deltager i ugens konkurrence. Så der er god grund til at kigge forbi flere gange i løbet af juletiden. Første konkurrence starter torsdag d. 3. december og løber frem til torsdag d. 10. december, hvor du har muligheden for at vinde en signeret kampbold med autografer fra hele holdet.

Vi glæder os til at se dig!

*Det vil kun være i pop-up shoppen, du kan hente din varer frem mod jul og IKKE på Lundtoftevej.