Optakt & trup: De Kongeblå møder Randers i opgør om vigtige point

Kampstart: Kl. 18:00 – D. 6/12, 2020
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: TV3 Sport

Søndag vender De Kongeblå tilbage til Lyngby Stadion, hvor holdet skal ud og jagte point når Randers FC kommer på besøg til kickoff kl. 18:00. Her venter en svær kamp imod et Randers-hold, som har fået gang i spillet efter sejre i de seneste runder. Dermed ser vi frem til en vigtig kamp i 3F-Superligaen, hvor vi desværre kun må lukke et begrænset antal tilskuere ind på Lyngby Stadion grundet de nuværende restriktioner.

På kampdagen vil du kunne se kampen hos Old Irish Pub i Lyngby, finde gode tilbud på pizza og øl til 130,- hos vores partnere Pizzaria Luca i Postgaarden. Hos byens bedste diner tilbyder Brødrene Price deres populære Burger-Combo for kun 125,- fredag!

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Superliga form:
Lyngby BK: T-U-T-T-T
Randers FC: V-V-T-V-T

Head-2-Head – seneste 10 indbyrdes kampe:
Lyngby BK: 1

34. Jacob Vadstrup
35: Lucas Ørneborg

Rundens modstander: Randers FC
Gæsterne fra Randers FC kommer til opgøret med en god resultatmæssig stime i bagagen, hvor holdet har vundet tre af deres seneste fire kampe i 3F-Superligaen. Mest imponerende var sejren i Parken over FC København, hvor Egho og Kamara noterede sig for scoringerne i 1-2 sejren. Frontangriberen Alhaji Kamara har efter en sløv sæsonstart fået gang i målscoringen, hvor den stærke angriber aktuelt står noteret for 4 scoringer og har dermed bidraget godt til Randers’ form løft den seneste måned. Holdet kan med en sejr spille sig op i top 6, alt efter hvordan resultaterne flasker sig i de andre kampe.

BLIV KLAR TIL VINTEREN
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Alle billetter til opgøret er delt ud i blandt sponsorere og sæsonkortholderer
– Alle gæster bedes følge de angivne retningslinjer på Lyngby Stadion, som på kan ses med den ved sendte billet
– Ingen billetter til udebaneholdet grundet restriktioner
– Ingen billetter i løssalg
– Alle tilskuere SKAL benytte den anviste plads, med afstand mellem hver tilskuer til opgøret

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.