Optakt & trup: Turen går til Vestegnen

Modstander: Børndby IF
Spillested: Brøndby Stadion
Kampstart: Kl. 19:00 – D. 30/11, 2020
TV: 3+Mandag aften møder De Kongeblå på udebane Brøndby IF  i runde 9 af 3F-Superligaen, hvor kampen sparkes igang kl. 19:00 og vises på 3+. Her skal Lyngby-mandskabet jagte sæsonens første sejr, hvor Victor Torp sikrede det ene point sidste weekend imod AC Horsens på hjemmebane. Brøndby IF har fået en god start på den indeværende sæson, hvor der venter en svær udekamp for Lyngby-holdet hvor seneste sejr over BIF fandt sted på netop Brøndby Stadion tilbage i bronze-sæsonen.Vi håber mange fans vil støtte op om holdet hjemmefra, hvor fans kan vise deres støtte ved at dele stemningsbilleder og ‘tagge’ Lyngby Boldklub.

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Truppen til kampen: 28. Frederik Schram 31. Thomas Mikkelsen 2. Kasper Enghardt 3. Brian Hamalainen 5. Jens Martin Gammelby 6. Frederik Winther 7. Emil Nielsen 8. Mathias Hebo 9. Lasse Fosgaard 10. Rasmus Thellufsen 11. Andre Riel 14. Nicolai Geertsen 16. Christian Greko Jakobsen 18. Kevin Tshiembe 19. Magnus Warming 26. Frederik Gytkjær 29. Victor Torp 30. Marcel Rømer -. Lucas Ørneborg (U19)Rundens modstander: Brøndby IF Niels Frederiksens tropper har hidtil i den indeværende sæson fået en fin start på sæsonen, hvor Brøndby-holdet har vundet seks kampe samt tabt tre. Holdet har i Jesper Lindstrøm fået en ny profil på den offensive midtbane, hvor ‘Jobbe’ stået noteret for 5 mål og 2 assist i kun ni kampe hidtil i denne sæson. Inden runde 9 indtager Brøndby-holdet en tredjeplads, kun et enkelt point fra førstepladsen i 3F-Superligaen. Den tidligere Lyngby-prifil Rezan Corlu der til dagligt tørner ud fra BIF, er skadet og kommer ikke i spil til opgøret imod sine gamle holdkammerater. Seneste kongeblå-sejr over Brøndby IF var 18. maj 2017, hvor Martin Ørnskov og Kristoffer Larsen stod målene i 0-2 sejren på Brøndby Stadion.

BLIV KLAR TIL VINTEREN FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold  –  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere – Ingen billetter til udebaneholdet/Lyngby Boldklub grundet restriktioner – Følg med i kampen på tv eller gennnem vores SoMe kanalerDu kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.