Ærgerlig Fosgaard: Vi mangler at blive farlige på sidste tredjedel

Lasse Fosgaard spillede 90 minutter i dag mod AC Horsens, men ærger sig over at vi kun får 1 point – til trods for han ser det som et fair resultat. Vi skal blive bedre på den sidste tredjedel, men lige nu er den bedste medicin en sejr, og den tror han på kommer næste weekend mod Brøndby IF

Se interviewet her:

FLERE NYHEDER

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES