Optakt & trup: AC Horsens gæster Lyngby Stadion fredag aften

Kampstart: Kl. 19:00 – D. 20/11, 2020
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: TV3 Sport

Fredag aften tager De Kongeblå hjemme imod AC Horsens på Lyngby Stadion, når Superligaens niende runde sparkes igang kl. 19:00. Opgøret bliver en duel om yderst vigtige point i tabellen, hvor både Lyngby og Horsens har første sejr i den indeværende sæson til gode. Her er begge mandskaber noteret for to uafgjorte og seks nederlag inden fredagens nøglekamp. Til opgøret vil Carit Falch stå i spidsen for Lyngby-holdet, da cheftræner Christian Nielsen fortsat er sygemeldt. Kampen bliver uden Lyngby-profilen Frederik Winther, der er ramt af en skade samt covid-19. Mulig debutant Lucas Ørneborg er for anden kamp i træk med på bænken, hvor den brandvarme U19-angriber igen får chancen for minutter i den kongeblå-trøje!

På kampdagen vil du kunne se kampen hos Old Irish Pub i Lyngby, finde gode tilbud på pizza og øl til 130,- hos vores partnere Pizzaria Luca i Postgaarden. Hos byens bedste diner tilbyder Brødrene Price deres populære Burger-Combo for kun 125,- fredag!

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Truppen til kampen:
U19: Willads Delvin
U19: Lucas Ørneborg

Rundens modstander: AC Horsens
Holdet fra fængselsbyen kommer fredag til Kongens Lyngby med et nederlag i bagagen fra seneste Superliga-kamp, da SønderjyskE sejrede med 3-0 på Casa Arena. AC Horsens har fået en svær start på 20/21 sæsonen i Superligaen, hvor det kun er blevet til to point efter otte kampe og holdet kæmper for at finde melodien efter afgangen af tidligere succes træner Bo Henriksen. Jannick Pohl har denne sæson nettet to gange for ‘Den Gule Fare’, hvilket er nok til at toppe den interne topscorerliste. Vi glæder os til at byde ACH velkommen på Lyngby Stadion, til kampstart kl. 19:00!

BLIV KLAR TIL VINTEREN
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Alle billetter til opgøret er delt ud i blandt sponsorere og sæsonkortholderer
– Alle gæster bedes følge de angivne retningslinjer på Lyngby Stadion, som på kan ses med den ved sendte billet
– Ingen billetter til udebaneholdet grundet restriktioner
– Ingen billetter i løssalg
– Alle tilskuere SKAL benytte den anviste plads, med afstand mellem hver tilskuer til opgøret

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.