Victor Torp udtaget til U21-landsholdet!

Victor Torp har været i fremragende målform på det seneste, hvor han har scoret 6 mål den seneste måneds tid for De Kongeblå. Det har U21-landstræner, Albert Capellas, belønnet med en plads i truppen til den sidste gruppespilskamp mod puljens toere fra Rumænien.

Den kongeblå midtbanespiller er blevet efterudtaget til U21-landsholdet, som dog er på bekostning af klubkollegaen, Frederik Winther der vender hjem til Kongens Lyngby skadet, efter hvad der ellers var Winthers første samling i U21-regi. Torp har tidligere repræsenteret de danske U-landshold på U17-, U18-, U19- og U20- landsholdene!

Superligaens mest bæredygtige trøje
FIND DEN NYE 3. TRØJE HER!

Siden Victor Torp kom til Lyngby i sommer, har kreatøren været i fantastisk form. Senest scorede midtbanekreatøren et hattrick i 9-0-sejren over Slagelse B&I. Derfor ser Lyngby adm. direktør, Andreas Byder, udtagelsen som fortjent:

”Det er selvfølgelig en streg i regningen, at Winther bliver nødt til at melde fra til sin første U21-samling, for han har virkeligt fortjent udtagelsen og jeg er overbevist om han får chancen igen, men når det nu skulle være er det da dejligt at Torp er med. Torp har været forrygende på det seneste, og har været en vigtig figur for os i sæsonstarten, og jeg glæder mig rigtigt meget på hans vegne”, fortæller Andreas Byder.

Kampen mod Rumænien spilles på tirsdag klokken 19.30, hvor Danmark allerede er kvalificeret til EM-slutrunden næste sommer. Holdet har 25 point efter 9 kampe, hvor kun én uafgjort mod Ukraine holder U21-drengene fra at have maksimumpoint.

Kongeblåt held og lykke til Victor Torp med hans første U21-udtagelse og god bedring til Frederik Winther!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.