Ingen tilskuere på anlægget til weekendens akademikampe

Til vores kommende akademi-kampe hjemme på Lyngby Stadions anlæg, vil der ikke være adgang for tilskuere til nogle af kampene. Vi har desværre ikke de nødvendige faciliteter til at have tilskuere på vores baner, hvor der henover weekenden vil være vagter til stede for at sikre at kampene bliver afviklet uden tilskuere.

Det vil kun være spillere samt ansatte fra Lyngby Boldklub der vil kunne få adgang til banerne, hvor det kræves at være siddende under hele kampen på sidelinjen for eventuelle ansatte der skal se kampene.

SUPERLIGAENS MEST BÆREDYGTIGE
FIND DEN NYE 3. TRØJE HER!

Vi håber at alle interesserede har respekt for reglerne og kommer til at overholde disse, samt at vi i fremtiden kan tilbyde fodbold interesserede tilskuere adgang igen til vores akademi-kampe.

BLIV VINTER-KLAR I KONGEBLÅT!
FIND LYNGBY SHOPPEN HER!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.