PRØV DE NYE LYNGBY GIFs – Der har rundet 10 mil. views!

Vi lancerede i efteråret 2019 vores første Lyngby GIFs, som blev modtaget super pænt af jer Lyngby fans. Sidst vi havde en nyhed, så havde vores GIPHY-kanal rundede fire millioner views, og det var vi slemt begejstret for dengang. Derfor kan vi denne gang ikke smøre smilet af læben, da vi nu har rundet over 10 MILLIONER views, og Lyngby-drengene bliver i gennemsnit brugt over 10.000 gange dagen. Det er blandt andet Frederik Gytkjærs pistol signatur move, Gustav Marcussens populære dans og Mikkel Beckmann der gør sig som trommeslager. Sidstnævnte er blevet brugt over 1,5 millioner gange.

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Nu har vi så det seneste sæt af Lyngby GIFs klar til jer, hvor drengene igen har fået kreativt frirum, hvilket har resulteret i en række sjove GIFs, som du blandt andet kan bruge på Messenger, Twitter eller andre sociale medier. Dermed er hele Lyngby-holdet ikke længere end et klik væk på din smartphone eller laptop, når du skal svare dine venner på de sociale medier!

Du kan se overblikket på https://giphy.com/LyngbyBK/, og ellers kan du altid søge ved hjælp af din GIF-app på Messenger eller Twitter. Alle GIFs er tagget med #Lyngby eller #Lyngby Boldklub, så hvis du søger på dette, så kommer alle frem, som du kan vælge i mellem.

Du vil også kunne søge på spillernes efternavne, så kommer deres specifikke GIFs frem, som er helt gratis at anvende!