Slagelse BI fra 2. Division venter i Sydbank Pokalen d. 11. november

Lodtrækningen til Sydbank Pokalens runde 3, betød, at der venter en udfordring fra 2. Division. Her har vi trukket Slagelse BI på udebane, hvor Harboe Arena ligger græs til opgøret mellem de ongeblå vikinger, og klubben som tidligere er kendt som FC Vestsjælland. Kampen bliver spillet onsdag d. 11 november kl. 19.00, og er ikke planlagt som tv-kamp, hvis dette ændres kommer vi med information. Slagelse BI slog i sidste runde Skovshoved IF ud af pokalturneringen efter en sikker 2-0 sejr.

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Kampen bliver et gensyn med Harboe Arena, som De Kongeblå spillede VAR-testkamp på tilbage i September, hvor opgøret imod FC København endte 2-2 på mål af Frederik Gytkjær og André Riel.

Lyngby-holdet spillede sig videre fra runde 2 med en 5-4 sejr ude over Brønshøj Boldklub, som tvang Lyngby-holdet i forlænget spilletid. Her kom Marcel Rømer, Victor Torp, Magnus Warming og Emil Nielsen på tavlen, hvor sidstnævnte lavede to af målene.

Du kan se højdepunkter fra opgøret imod Brønshøj gennem linket her: Brønshøj BK 4-5 Lyngby BK

BLIV KLAR TIL VINTEREN
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk