Optakt & trup: OB gæster Lyngby Stadion til fredagsgyser

Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
Kampsponsor: Blue Energy
TV: TV3 Sport

Efter et snævert nederlag i Vejle sidste weekend, skal Lyngby-mandskabet rejse sig igen når OB kommer på besøg fredag aften. Her ligger Lyngby Stadion græs til 3F-Superliga kampen, som fløjtes igang kl.19:00 og vil blive spillet foran et begrænset antal tilskuere grundet restriktioner. Fredagens kampsponsor er Blue Energy, der sammen med Lyngby Boldklub sørger for alle kongeblå-fans kan få blå strøm samt Blue Energy støtter Lyngby Boldklub med 500,- for hver fan der melder sig til!

Eksklusivt for de sæsonkortholdere der ikke fik billet til kampen, venter en fed oplevelse i Nordisk Film Biograferne hvor kampen sendes i Sal 1 på storskærm! Vores partner Brødrene Prices Diner, tilbyder på kampedagen en ‘Burger Combo’ til kun 125,-, hvor vi anbefaler vores kongeblå-fans at lade op til kampstart på byens nye Diner!

FÅ KONGEBLÅ STRØM OG STØT LBK
BLUE ENERGY STØTTER MED 500,- FOR HVER KUNDE!

Truppen til kampen:
28.Frederik Schram
31. Thomas Mikkelsen
2. Kasper Enghardt
3. Brian Hamalainen
5. Jens Martin Gammelby
7. Emil Nielsen
9. Lasse Fosgaard
10. Rasmus Thellufsen
12. Willads Delvin
14. Nicolai Geertsen
18. Kevin Tshiembe
19. Magnus Warming
21. Mathias Hebo Rasmussen
23. Pascal Gregor
24. Filip Panjeskovic
25. Emil Kornvig
27. Ertugrul Teksen
29. Victor Torp

Rundens modstander: OB
Fynboerne kommer til fredagenskamp uden sejr i fire kampe, hvor klubben senest vandt hjemme i sæsonpræmieren med 3-2 over FC København. Siden er det blevet til en uafgjort imod FCN, og senest tre nederlag i træk. Klubbens topscorer Issam Jebali står aktuelt noteret for fire sæsontræffere, dog sidder Jebali ude med karantæne så angriberen kommer ikke i aktion denne fredag. Holdet har ellers oprustet godt denne sommer, hvor Emmanuel Sabbi, Simon Ayo Okosun og Sveinn Gudjohnsen er kommet til som forstærkninger på holdkortet. Med i truppen er de to tidligere Lyngby-spillere Ryan Johnson Laursen og Jeppe Tverskov, der kommer vender tilbage til Lyngby Stadion fredag aften.

BLIV KLAR TIL VINTEREN
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Alle billetter til opgøret delt ud i blandt sponsorere og sæsonkortholdere
– Alle gæster bedes følge de angivne retningslinjer på Lyngby Stadion, som kan ses ved ankomst samt rundt omkring på stadion
– Ingen billetter til udebaneholdet grundet restriktioner

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.