Blue Energy sørger for gratis biografevent til vores sæsonkortholdere

Vi har trukket lod blandt vores sæsonkortholdere og partnere, og alle der har fået adgang til fredagens kamp, har fået besked direkte på mail.

Grundet begrænsninger er der mange sæsonkortholdere, der ikke har kunne komme til kamp, men vores gode partnere fra Blue Energy har sørget for, at de i stedet har muligheden for at komme i Nordisk Film Biografer Lyngby helt gratis. Og de har endda mulighed for at tage gæster med. Derfor vil de kunne se skærmen på det helt store lærred i den lækre sal 1, og der vil også være konkurrencer og mulighed for at købe merchandise. Som en lille ekstra bonus får de også et helt unikt taktisk oplæg fra en af vores trænere.

Har du sæsonkort i Lyngby Boldklub, skal du huske at tjekke din mail og svare via formularen, så du og dine gæster kan komme med. Eventet er gratis, og er en del af de fordele, du får som sæsonkortholder i Lyngby Boldklub. Der vil være begrænset antal pladser, og det er efter først-til-mølle.

DEN PERFEKTE OPVARMNING TIL KAMPEN

Vores partnere fra Price’s Diner har sørget for nedenstående tilbud til kongeblå fans, hvor de har happy hour hele dagen.

Hos vores venner fra Cafe Amalie får man 20% på sin øl, hvis man kommer i Lyngby trøje, hvilket også giver adgang til Lyngby Pilsner for KUN 25 kr.