Lyngby lejer Jens Martin Gammelby

Lyngby Boldklub lejer Jens Martin Gammelby i Brøndby IF frem til sommer. Den 25-årige højre back tiltræder hos De Kongeblå på transfervinduets sidste dag. Lejeaftalen indeholder en købsoption.

Lyngby Boldklub kan her til aften offentliggøre, at den 25-årige højre back spiller sæsonen færdig hos De Kongeblå. På Lundtoftevej er man tilfredse med, at det er lykkedes at lave en aftale med den dygtige back, som man har haft et godt øje til gennem længere tid. Sportschef Birger Jørgensen udtaler:

”Jens Martin Gammelby er en spiller, vi glæder os rigtig meget til at se i kongeblåt. Vi kender alle sammen hans topniveau og hvad han kan bidrage med på øverste niveau i Superligaen. Han kommer til os med stor sult og et ønske om, at vise sine kvaliteter og hjælpe os til at nå vores mål – og det er præcis hvad vi håber med denne aftale. Vi har haft et godt øje til Jens Martin gennem noget tid, og vi er glade for at det nu er lykkedes at lave en aftale med en ekstraordinær god spiller” fortæller Birger Jørgensen.

Jens Martin Gammelby glæder sig til at blive en del af Lyngby Boldklub, og til at hjælpe klubben resten af sæsonen.

”Jeg er så glad for, at aftalen med Lyngby endelig er på plads. Det har været lidt hektisk, men nu vil jeg bare fokusere på, at vise de fantastiske Lyngby-fans at jeg er her for at gøre en forskel. Jeg glæder mig allerede til at komme i gang og til at hjælpe Lyngby Boldklub og vise mit ”, fortæller hovedpersonen selv.

Gammelby har fem ligalandskampe på papiret, samt en lang række ungdomslandskampe. Jens Martin Gammelby har første træning med sine nye holdkammerater allerede i morgen. Lyngby Boldklub har i forbindelse med aftalen sikret sig en købsklausul.