Lyngby Boldklub ophæver med Patrick da Silva

Lyngby Boldklub hentede sidste sommer Patrick Da Silva fra FC Roskilde i bunden af 1. division, men pr. dags dato har Lyngby ophævet venstrebackens kontrakt. Dermed er spilleren fortid i Superligaklubben.

Kontrakten mellem Lyngby Boldklub og Patrick Da Silva er ophævet med øjeblikkelig virkning efter gensidig aftale. Det sker efter en periode, hvor backen har haft fri til at finde en ny klub. Den jagt fortsætter, da Patrick da Silva som kontraktfri spiller også kan finde en ny klub efter transfervinduet er lukket.

Adm. direktør Andreas Byder udtaler:

”Vi har i dag ophævet Patrick Da Silvas kontrakt. Det er sket på baggrund af en ikke-sportslig vurdering, hvor vi ikke mener at Patrick da Silva og Lyngby Boldklub er et match længere. Derfor har Patrick nu fået fri til at finde en ny klub, også uden for vinduet, der som bekendt lukker i aften ved midnat” fortæller Andreas Byder.

Patrick Da Silva nåede 32 kampe og to mål for De Kongeblå.