Optakt & trup: SønderjyskE gæster Lyngby Stadion i kamp om vigtige point

Kampstart: Kl. 14:00 – D. 4/10, 2020
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: TV3 Sport

3F-Superligaens anden hjemmekamp på Lyngby Stadion venter søndag eftermiddag, når SønderjyskE kommer på besøg med kampstart kl.14:00. Her venter et vigtigt opgør for De Kongeblå, der stadig har sæsonens første sejr til gode efter de første tre kampe imod stærke modstandere. Til kampen vil der være et begrænset antal billetter, grundet restriktioner hvor alle billetter er fordelt mellem fans og sponsorer. Eksklusivt for de sæsonkortholdere der ikke fik billet til kampen, venter en fed oplevelse i Nordisk Film Biograferne hvor kampen sendes i Sal 1 på storskærm!

Vores nye partner i Lyngby Boldklub, Brødrene Prices Diner, tilbyder på kampedagen en ‘Burger Combo’ til kun 125,-, hvor vi anbefaler vores kongeblå-fans at lade op til kampstart på byens nye Diner!

SUPERLIGAENS MEST BÆREDYGTIGE
FIND DEN NYE 3. TRØJE HER!

Truppen til kampen:
29. Victor Torp
30. Marcel Rømer

Rundens modstander: SønderjyskE
Søndagens modstander kommer til opgøret med en godkendt sæsonstart, hvor sønderjyderne har vundet to kampe og tabt en enkelt. Største bedrift var da mestrene fra FC Midtjylland blev besejret i første runde, med hele 2-0. SønderjyskE har i deres nye angriber Haji Wright en særdeles farlig herre, som allerede har lavet tre mål i bare tre kampe. SønderjyskE der vandt pokalturneringen i 19/20 sæsonen, kommer søndag til at stå overfor deres tidligere profil, når Christian Greko Jakobsen står over for hans gamle holdkammerater igen for første gang·

BLIV KLAR TIL DEN NYE SÆSON
FIND DIT KONGEBLÅ-MERCHANDISE HER!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Alle billetter til opgøret er udsolgt
– Alle gæster bedes følge de angivne retningslinjer på Lyngby Stadion, som kan ses ved ankomst samt rundt omkring på stadion
– Ingen billetter til udebaneholdet grundet restriktioner

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.