Oddset vender tilbage som bettingpartner i Lyngby Boldklub

Oddset bliver ny partner i Lyngby Boldklub, og vender tilbage som bettingpartner i klubben. Samtidig overtager Oddset rettighederne til tribunen i syd, som fremover bliver til Oddsettribunen. Den nye aftale løber i 2 år.

Oddset, der er en del af Danske Spil, er Danmarks største brand inden for betting på sport. Med den nye aftale mellem Lyngby Boldklub og Oddset bliver sidstnævnte klubbens officielle bettingpartner. Det indebærer blandt andet synlighed på stadion, i TV samt et aktiveringsprogram, hvor fans og tilskuere kommer i fokus.

”Vi er glade for, at vi kan byde Oddset velkommen tilbage som officiel bettingpartner i Lyngby Boldklub. Vi har tidligere haft et rigtig godt samarbejde, og også denne gang har vi sammen bygget et spændende partnerskab op, hvor der selvfølgelig er en del eksponering – men hvor Oddset også har udtrykt et stort ønske om at give tilbage til vores fans og følgere. På den front har vi en del overraskelser i ærmet,” fortæller Andreas Byder, adm. Direktør i Lyngby Boldklub A/S.

Som del af partnerskabet har Oddset valgt at lade halvdelen af Sydtribunen udsmykke med graffiti og ordene ”Viva Lyngby – Forza Lyngby – Hele Lyngby”. Dekorationen er udført af de to Lyngby-fans Andreas Christensen og Peter Staal Sørensen, og vil pryde Oddsettribunen frem til der igen åbnes for udebanetilskuere i den sydlige ende.

I det hele taget har Oddset tænkt sig at være en integreret partner i Lyngbys fortælling – men uden at være hverken anmassende eller overeksponeret. Det fortæller adm. dir. i Danske Licens Spil, Niels Erik Folmann.

”Det vigtigste for Danske Spil er, at vores samarbejdspartnere i Superligaen forstår vores værdisæt og efterlever vores ønske om fairplay og underholdning på en ansvarlig måde. Vi har altid fodbolden i vores hjerter og glæder os over muligheden for at kunne udtrykke den i vores samarbejde med Lyngby Boldklub, siger han og fortsætter:

”Den bevægelse og fortælling Lyngby Boldklub og Friends of Lyngby har bygget op de sidste matcher alle vores ambitioner om et godt makkerskab.

Oddset og Lyngby Boldklub har lavet et partnerskab frem til sommeren 2022.