GRATIS STORSKÆRMSEVENT FOR SÆSONKORTHOLDERE

Vi ville mægtig gerne kunne invitere alle til på fodbold på Lyngby Stadion, men det kan vi desværre ikke grundet covid-19. Derfor har vi også måtte trække lod blandt alle vores sæsonkortholdere om adgang til søndagens kamp. Grundet dette var der mange, der ikke kunne komme til kamp.

I samarbejde med vores nye partner Oddset har vi til gengæld stablet en unik GRATIS oplevelse på benene for vores sæsonkortholdere hos Nordisk Film Biograf Lyngby. Her vil 120 fans have mulighed for at se kampen mod SønderjyskE på storskærm i biografen, og der vil også være underholdning inden opgøret og i pausen.

Har du sæsonkort i Lyngby Boldklub, skal du huske at tjekke din mail og svare via formularen, så du kan komme med. Eventet er gratis, og er den en del af de fordele, du får som sæsonkortholder i Lyngby Boldklub.