”Aldrig har vi skullet genopfinde den dybe tallerken så tit”

Branding Lyngby

Når der ugentligt sker ændringer for rammerne i det produkt, du kan tilbyde, så kræver det fleksibilitet, forståelse og ja-hat, hvilket Lyngby Boldklubs samarbejdspartnere i den grad har udvist og budt ind med.

De ugentlige pressemøder får medarbejderne i Lyngby Boldklubs administration til at blænde op og med en blanding af hjertebanken og forhåbninger følge med i, hvad ændringer i restriktioner mon nu kommer til at betyde for det produkt, der til den kommende kamp kan tilbydes til klubbens fans og samarbejdspartnere.

Senest har restriktionerne og efterfølgende præciseringer i fortolkninger fra Divisionsforeningen betydet, at det VIP-produkt, Lyngby Boldklub kan tilbyde i forbindelse med klubbens hjemmekampe, har fået endnu en udfordring. Der må ikke længere spises i Carl Ras Loungen, hvis gæsterne bagefter skal rejse sig og ud og sidde på tribunen, og hvad gør man så?

Gode råd er dyre, men heldigvis var Niels Andreæ fra HomeMate klar på at spille bold og løse udfordringen, så de spisende gæster på søndag mod SønderjyskE vil blive serviceret på deres pladser:
”Aldrig har vi skullet opfinde den dybe tallerken så tit, som vi gør i øjeblikket, men jeg er glad for, at vi sammen vælger at finde kreative løsninger, der giver en anderledes men god kvalitetsoplevelse i stedet indenfor de rammer, vi nu engang er dikteret,” smiler Niels, der har taget udfordringen op og har indkøbt bakker, som VIP’erne vil få udleveret med deres mad af det bag-mundbindende-smilende personale.

Udover HomeMate vil Distinto også give en hånd på tribunen og skænke vin til de VIP-gæster, der måtte ønske det til deres mad, mens andre vil sikre en lind strøm af drikkevarer fra Royal Unibrew.

Adm. direktør Andreas Byder har svært ved at få armene ned over den løsningsorienterede tilgang, som alle har mødt Lyngby Boldklub med.
”Der skal ikke herske tvivl om, at vi kunne stå i lort til halsen, hvis alle krævede det produkt, som de har købt ind på, for det kan vi ikke levere, men heldigvis så er vi i samme båd, og jeg er meget taknemlig for, at vi bliver mødt med forståelse og smil i stedet for kindheste,” siger han.

Søndag kl. 14.00 tager Lyngby Boldklub imod SønderjyskE, og der vil samlet blive givet adgang til 300 partnere og fans, mens der er arrangeret storskærmsarrangement i samarbejde med Oddset i biografen i Lyngby for sæsonkortholdere.