BILLETINFORMATION TIL SØNDERJYSKE-KAMPEN

Søndag den 4. oktober tager vi imod SønderjyskE på Lyngby Stadion, og grundet COVID-19 er det kun et begrænset antal sæsonkortholdere og partnere, der får mulighed for at komme på stadion. Vi har valgt at fordele de godt 300 billetter nogenlunde ligeligt mellem både partnere og sæsonkortholdere, og begge grupper har modtager information direkte på mail (partnere modtager mandag), hvor de skal melde ind via en formular, hvis de vil til fodbold. Har du ikke modtaget noget, så kan du skrive os en mail på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Deadline for udfyldning af formularen løber frem til mandag d. 28. september kl. 10:00. De udtrukne vil få direkte besked.

Det betyder også, der IKKE vil komme frit salg af billetter.

Kompensation for sæsonkort
Grundet COVID-19 kan vi lige nu kun afvikle 3F Superligakampe med begrænset antal tilskuere, og derfor vil alle sæsonkortholdere få mulighed for at blive kompenseret for de manglende kampe i 2020/2021-sæsonen. Det sker, når hver halvsæson er færdigspillet, og vi ved, hvor mange kampe der afvikles med begrænset kapacitet, og hvor mange kampe der skal kompenseres for.