Spil Superliga Picks og vind håneretten + flotte præmier

Den 25. september skydes en ny sæson af 3F Superliga Picks i gang, og igen i år er der fede præmier på højkant, hvor du kan vinde en signeret Mathias Hebo-trøje i Lyngby fan-ligaen. Du kan også dyste mod dine venner om håneretten i jeres helt egen privatliga.

Ved du mere om Superligaen end familien, vennerne og måske også kollegaerne? Picks er Superliga-spillet, hvor du skal forudsige udfaldet af alle kampene i Superliga-runderne, og give hvert udfald point mellem 15 og 100 alt efter hvor sikkert du mener, udfaldet er.

Udover de overordnede præmier, kan du også tilmelde dig Lyngby-ligaen, hvor vinderpræmien er en signeret Hebo-trøje af den nye kongeblå spillertrøje.

De to første runder af efterårssæsonen er prøverunder, og 3F Superliga Picks starter for alvor, når FC Midtjylland og Randers tørner sammen d. 25. september kl. 19.00. Lyngby møder rivalerne fra FC Nordsjælland på Farum Park, mandag den 30. september kl 19.00.

De gratis præmier i 3F Superliga Picks efterår 2020:

Hovedpræmier:

• 1.Præmie:  3F Superliga underholdningspakke bestående af en PS5, FIFA 21, Forårssæsonkort til valgfri klub, Gavekort til klubshop på 1.000, Officiel 3F Superliga bold fra Select og en 3F Superliga Hoptimist.
  • 2. Præmie: Gavekort på 1.500 til valgfri 3F Superliga klubshop
  • 3. Præmie: Forårssæsonkort til valgfri 3F Superliga klub