Optakt & trup: Heden venter for De Kongeblå

Modstander: FC Midtjylland
Spillested: MCH Arena
Kampstart: Kl. 15:30 – D. 19/9, 2020
Tilskuerinformation: Der vil ikke være adgang for udebane tilskuere på MCH Arena

Sæsonens første udekamp venter denne lørdag på MCH Arena i Herning, imod de forsvarende mestre fra FC Midtjylland. Dermed kommer Christian Nielsens tropper på en svær opgave, hvor der skal jagtes flere point til Lyngby-kontoen, som blev åbnet med et enkelt sidste weekend på hjemmebane imod AaB. Kampen bliver spillet uden udebane tilskuere grundet Covid-19 restriktionerne, og der vil dermed ikke være mulighed for adgang til MCH Arena for de trofaste Lyngby-fans. Ser vi bort fra seneste sæson, har De Kongeblå en god statistik på MCH Arena, hvor det siden 2012 er blevet til to Lyngby-sejre, tre uafgjorte og kun et enkelt nederlag. Kampen vises på 3+, hvor der er kampstart kl.15.30!

KØB SÆSONKORT

26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer

Rundens modstander: FC Midtjylland
Mestrene fra Herning fik en elendig start på sæsonen, hvor holdet tabte 2-0 til SønderjyskE i sæsonpræmieren i 3F-Superligaen. Af tilgang er Pione Sisto den mest profilerede spiller, hvor FCM-fansene måtte vente hele sommeren på den tidligere landsholdsspiller – før han kunne trække trøje #7 over hovedet igen. Dermed venter Sistos hjemmebane comeback i 3F-Superligaen på MCH Arena denne lørdag, når De Kongeblå gæster ulvene fra Heden. FCM spillede i onsdags Champions League-kvalifikation, hvor holdet slog de schweiziske mestre fra Young Boys med hele 3-0 og skal allerede på tirsdag møde Slavia Prag i endnu en kvalifikationskamp.

BLIV KLAR TIL SÆSONSTART
FIND DIN KONGEBLÅ-TRØJE HER!

Information & Adgangsforhold – Lyngby fans
–  Kampen spilles uden udebane tilskuere
– Kampen vises på 3+

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (C): fodboldbilleder.dk