Hør Playmaker-podcast special om Lyngbys talentarbejde

Talentchef, Nicas Kjeldsen, og akademiets mentaltræner og mentor, Klavs Bruun Jørgensen, tog en spændende snak om Lyngbys talentarbejde, og hvorfor Lyngby er en af Danmarks bedste talentfabrikker.

Da landstræner Kasper Hjulmand udtog sin første landsholdstrup, var der hele fire spillere med akademibaggrund i Lyngby i form af Yussuf Poulsen, Anders Christiansen, Christian Nørgaard og Jacob Bruun Larsen. Og det er ikke tilfældigt, for Lyngby har igennem mange år været ekstremt dygtige til at arbejde med unge talenter trods markant mindre budgetter end de resterende superligaklubber.

Men hvordan får man egentligt et af landets bedste ungdomsakademier? Det åbner Nicas Kjeldsen og Klavs Bruun Jørgensen op for i playmaker-podcasten, som du kan høre herunder eller via din foretrækkende podcast-tjeneste.

www.playmaker.nu/home/podcast-lyngby-akademi