Indgangsveje til AaB-kampen

Sektion 1 port 15 (Øst tribune ”Verdensmål”, ved siden af den normale Lounge indgang)

Sektion 2 port 19 (Syd øst ”JetBull tribune”) – ved grus parkeringen via Lundtoftevej eller Sorgenfrigårdsvej

Sektion 3 port 8 (Nord vest ”Andersen Biler tribune”) – via Haveforeningen ”Stadion” fra Lundtoftevej

Sektion 4 port 9 (Nord ”Andersen Biler tribune”) –  via Hovedindgang til Lyngby Idrætsby fra Lundtoftevej

Sektion 1 port 15 Sponsor (Øst, ved siden af den normale Lounge indgang)

Port 15 åbner 1½ time før kickoff

Adgang : Op langs stadion og Loungen (Hold til venstre op langs stadion)

Udgang : 3 porte bag Loungen vil være åben for udgang (Hold til højre ned langs stadion)

Cykler   : Parkeres ved ”Badeparken”

Biler     : Hvis der er plads i Lyngby Idrætsby, ellers henvises der til DTU (følg anvisning fra vores servicefolk)

Sektion 2 port 19 (Syd øst) – JetBull tribunen

Port 19 åbner 1 time før kickoff

Adgang          : Port 19 bruges normalt til vores udebaneafsnit, men i denne Covid-19 tid, er den åben for dem der skal sidde i Sektion 2 ”JetBull tribunen”.

Udgang          : Port 19 samt port 1 vil være åben for udgang. Gå venligst til den nærmeste udgang.

Toiletter           : Der findes toiletter på begge sider af Sektion 2, benyt venligst det nærmeste

toilet – der må max. være 15 personer i kø og med 1m afstand, der er vagter ved området der står til rådighed for svar på spørgsmål.

Boder   : Der findes boder på begge sider af Sektion 2, benyt venligst den nærmeste

bod – der må max. være 15 personer i kø og med 1m afstand, der er vagter ved området der står til rådighed for svar på spørgsmål.

Cykler   : Parkeres foran Lyngby Hallen

Sektion 3 port 8 (Nord vest indgang boldbanerne) – Afsnit A, B, C og D

Port 8 åbner 1 time før kickoff

Adgang          : Sektion 3 har indgang via Haveforeningen ”Stadion”. Når du kommer gennem Haveforeningen og ud

til træningsbanerne (fodbold), fortsætter du lige ud mod klubhuset. Ved klubhuset skal du holde til højre (tættest på træningsbanerne) da dette areal er delt op til to sektioner (Sektion 3 og Sektion 4), du fortsætter helt ned i bunden af denne vej til din indgang.

Udgang          : Du skal forlade stadion på samme måde som du kom ind Sektion 3 port 8 (Nord vest). Når du kommer ud af port 8 hold til venstre, forbi klubhuset og ud gennem Haveforeningen ”Stadion” (til Lundtoftevej)

Toiletter         : Der findes toiletter øverst på sektion 3. Der må max. være 15 personer i kø og med 1m afstand, der er vagter ved området der står til rådighed for svar på spørgsmål.

Boder             : Der findes boder øverst på sektion 3. Der må max. være 15 personer i kø og med 1m afstand, der er vagter ved området der står til rådighed for svar på spørgsmål.

Cykler            : Parkeres på græsareal efter tennisbanerne op til venstre, lige inden træningsbanerne. (Det vil IKKE være muligt at parkere cykler ved klubhuset)

Biler               : DTU – IKKE i Lyngby Idrætsby (følg anvisning fra vagterne)

Ovenstående anvisninger skal overholdes

Sektion 4 port 9 (Nord indgang, boldbanerne) – Afsnit E, F og G

Port 9 åbner 1 time før kickoff

Adgang          : Op langs stadion og Loungen (Hold til højre da denne vej er opdelt med minestrimmel i to sektioner, sektion 1 vejen og Sektion 4 fortov. Når du kommer til klubhuset drejer du til venstre og holder dig tættest på klubhuset og stadion, da dette areal er delt op til to sektioner (Sektion 4 og Sektion 3)

Udgang          : Du skal forlade stadion på samme måde som du kom ind Sektion 4 port 9 (Nord). Når du kommer ud af port 9 hold til højre, forbi klubhuset og ned langs stadion og Loungen på fortovet.

Cykler   : Cykelparkeringen ved klubhuset.

Biler     : Hvis der er plads i Lyngby Idrætsby, ellers henvises der til DTU (følg anvisning fra vagterne)

VIGTIGT

Forsøg IKKE at,

·       Bevæge dig fra en Sektion til en anden sektion på stadion. Dette er ikke tilladt og vil udløse en bøde fra politiet, bortvisning og minimum ½ års ubetinget karantæne fra alle Lyngby Boldklubs events på hjemmebane og udebane.

·       Forcere afspærringerne, lykkes det for dig og bliver det opdaget, udløser det bøde fra politiet, bortvisning og minimum ½ års ubetinget karantæne fra alle Lyngby Boldklubs events på hjemmebane og udebane.

Hvis du IKKE har brugt den korrekte adgangsvej til Stadion (eget ansvar, kan ses på hjemmesiden – spørg gerne en vagt så du kommer rigtig på Stadion), vil du blive bedt om at bruge den korrekte vej til udgang. (læs ovenstående anvisninger)

Der kan IKKE diskuteres omkring adgangsveje med vagterne, da de er ansat til at få folk på stadion og ud af stadion på en rolig og behagelig måde, samt overholde Myndighedernes krav til afvikling af SuperLiga fodbold i disse Covid-19 tider.

Alle disse regler/anvisninger/ændringer gør Lyngby Boldklub ikke for at genere Jer, men på grund af de protokoller der er udstukket af Divisionsforeningen i samarbejde med Sundhedsmyndighederne og Regeringen, for afholdelse af SuperLiga kampe.

Vi håber alle, der besøger Lyngby Stadion vil tage ansvar i ovenstående, så vi fortsat kan se SuperLiga fodbold på Lyngby Stadion.

Tak for Jeres forståelse.

Ris og ros kan sendes til sikkerhed@lyngby-boldklub.dk

God kamp