Den perfekte kampdag #SAMMENFORLYNGBY

Søndag spiller vi sæsonens første kamp mod AaB. Landet er stadig ramt af Covid-19 restriktioner, og vi kan derfor kun lukke 2400 personer ind på stadion. Men vi skal have en fest, og den starter allerede nede i byen hos nogle af vores skønne partnere, der lukker dørene op med hyggelige kongeblå tilbud!

Husk at klæde dig i blåt! 💙

KØB BILLETTER TIL AAB-KAMPEN HER

LEGENDARISK PIZZA

Vidste du, at du kan få Europas 5. BEDSTE pizza i Lyngby? Kig forbi pizzeria Luca, der ligger ved Postgaarden: Lyngby Hovedgade 78, 2800 Kongens Lyngby.

Du får en valgfri pizza + iskold fadøl for KUN 150,-

Hvis du tropper op i kongeblåt Lyngby-gear, får du også et shot Fernet Branca – bum, så er dagen skudt i gang.

LÆKKER BURGER COMBO

Vores nye partnere Brdr. Price Diner er også klar med et knald godt kongeblåt tilbud til jer.

Du finder deres Diner her: Toftebæksvej 1, 2800 Kongens Lyngby.

Få en burger combo for  KUN 125,-

…pssst, i Brdr. Prices Diner holder de også Happy Hour fra kl. 11:00-20:00.

Er du lige så spændt som os?!

Vi glæder os helt vildt til den nye sæson starter, og vi håber, I vil være med til at male byen kongeblå sammen med os!

Del din dag ved at tagge os på Instagram med @lyngbyboldklub og #SammenForLyngby.

FORZA LYNGBY!