Brønshøj fra 2. Division venter i Sydbank Pokalen

Lodtrækningen til Sydbank Pokalens runde 2, har netop fundet sted hvor der venter velkendt modstand fra 2. Division. Her har vi trukket Brønshøj Boldklub på udebane, når Tingbjerg Ground ligger græs til opgøret mellem De Kongeblå-vikinger og hvepsene fra Brønshøj. Kampen bliver spillet mellem d. 6 – 8 oktober, hvor kamp tidspunktet bliver fastlagt senere hen. Hvepsene slog i sidste runde BK Frem ud af pokalturneringen, efter to sene scoringer i overtiden der sikrede videre avancement.

Bliv klar til sæsonstart
Find din kongeblå Lyngby-trøje her!

Kampen bliver et gensyn for vores fanfavorit Lasse Fosgaard og hans tidligere klub, som ‘Fos’ skiftede fra i sommeren 2012. Siden er det blevet til 297 kampe i Kongeblåt, med 25 mål og 49 assist til følge. I Brønshøj-truppen er Mads Gabel, der tørnede ud for Lyngby i 15/16-sæsonen på holdkortet. Brønshøj-træner Michael Madsen har også en fortid i Lyngby Boldklub, som den tidligere Bari-spiller skiftede til i tilbage i 2005 fra HIK.

Opgøret bliver spillet med fans, hvor der desværre ikke bliver tildelt billetter til udebaneholdet.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk