Nyt FIFA-setup på plads – Velkommen til Niklas Jakobsen

Efter sidste sæsons exit i semifinalen mod Vejle BK fik vi sagt pænt farvel til Mr. Lillelys og Don Oli, der har søgt nye FIFA-græsgange. Nu har vi så første del af det nye setup på plads, og vi skal byde varmt velkommen til Niklas Jakobsen, der i forgangne sæson tørnede ud for Brøndby IF. Niklas var en af de mest scorende i eSuperligaen, hvor han faktisk havde det højeste scoringssnit pr. kamp, og han er garant for flot og underholdende spil. Derudover er det en ung talentfuld spiller, vi har skrevet med, som har et stort potentiale, lyder det fra Thomas Sinding, direktør i Gamers Elite:

“Vi er utroligt glade for at byde velkommen til Niklas, som vi har store forventninger til. Niklas har spillet underholdende og flot spil i de forgange sæsoner, og vi tror på, der ligger et stort potentiale, som vi kan være med til at udløse, så han kan tage endnu et skridt i sin udvikling. Det skal dog siges, at Niklas allerede har vist et rigtig højt niveau, og derfor er det en spændende spillere, der tilslutter sig De Kongeblå” siger Thomas Sinding.

Det er ikke kun Niklas Jakobsen, der har skrevet under på en aftale, også træner Mikkel Haller har sat sin underskrift på en aftale, så han forbliver i Lyngby Boldklub, og det vækker også stor glæde hos Thomas Sinding:

“Vi kender Haller, og vi ved, at han er en af de dygtigste træner i landet, og derfor er vi glade for, at han fortsætter på holdet. Han har bevist, at han kan løfte spillere og  få dem til at præstere på den store scene. Derudover er han en super motivator, og han er god til at støtte samt motivere de unge spillere, så de udvikler sig og bygger på deres allerede solide niveau. Kombination af Niklas og Haller ser vi som et super match, og derfor er vi meget glade for begge signings” lyder det fra Sinding.

Hos den nytilkomne Lyngby-spiller er der også stor begejstring at spore, og han glæder sig virkelig til at tørne ud for klubben, hvor han har store ambitioner til den kommende sæson:

“Jeg glæder mig til at udvikle mig endnu mere som spiller, og jeg påtage mig ansvaret som en main spillerrolle, hvilket er super spændende. Dertil vil jeg selvfølgelig også gå efter at kvalificere mig til internationale turneringer, samtidigt med vi går efter et godt resultat i eSuperligaen, hvor jeg ser et Lyngby-projekt med stort potentiale” lyder det fra en storsmillende Niklas Jakobsen.

Startdatoen på den nye sæson af eSuperligaen er ikke fastsat, men så snart vi ved mere, bringer vi jer det.