Optakt & presse info: Ny træningskamp planlagt til d. 2. september

Kampstart: Kl. 11:30 – D. 2/9, 2020
Tilskuerinformation: Der vil IKKE være adgang for tilskuere
Scouts & presse: Kontakt jn@lyngby-boldklub.dk

Endnu en træningskamp er netop blevet planlagt, hvor De Kongeblå tager imod FC Helsingør hjemme på Lyngby Stadion. Her kommer NordicBet Liga-holdet på besøg, og kampen sparkes igang kl. 11:30 og bliver et gensyn med flere tidligere Lyngby-spillere. Dermed bliver opgøret det fjerde i denne opstart, hvor FC København venter i sidste træningskamp mandag d. 7. september, som bliver afviklet i Slagelse som en del af VAR-testkampene. Der vil ikke være adgang for fans til Helsingør-kampen, som vises live gennem vores YouTube-kanal, som I finder: lbklive.dk/LBKYoutube. Husk at trykke abonner, så I bliver mindet om, når vi starter.

HUSK AT FORNY DIT SÆSONKORT INDEN 1. SEP KL. 14 HER

Livestream til kampen vil være tilgængelig fra kl. 11.25 gennem vores hjemmeside, Facebook og YouTube.

Rundens modstander: FC Helsingør
Holdet fra Nordkysten kommer ind til den nye sæson som oprykkere i NordicBet Ligaen efter en tæt sæson i 2. Division, hvor FCH sikrede oprykningen i sidste spillerunde. Med på holdet er flere tidligere Lyngby-spillere, da Jeppe Kjær, David Boysen, Oliver Kjærgaard og Jonas Henriksen alle tørner ud for FC Helsingør i 20/21-sæsonen. Sidste gang de to mandskaber mødtes, var det i en altafgørende kamp i NordicBet Ligaen i maj 2019. Her endte De Kongeblå med at sikre sig en Playoff-billet, og FC Helsingør endegyldigt rykkede ned i landets tredjebedste række. Vi glæder os til at byde FC Helsingør velkommen igen på Lyngby Stadion!

Bliv klar til sæsonstart
Find din kongeblå Lyngby-trøje her!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere
– Alle scouts, presse mm. skal kontakte jn@lyngby-boldklub.dk for adgang.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.