Forny dit sæsonkort inden 2. september!

En spændende sæson blev afsluttet på fornem vis, da De Kongeblå sikrede endnu en i den bedste danske fodboldrække. Derfor kan vi nu fejre 100-årsjubilæum i Superligaen, og dermed venter endnu en historisk sæson, som vi håber, du vil være en del af. Vi åbner nemlig for forlængelser af sæsonkort, og du skal huske at forlænge dit inden tirsdag d. 1. september kl. 14:00, så du kan beholde din plads fra sidste sæson og ikke gå glip af den magiske stemning på Lyngby Stadion og jubilæumskampen i foråret.

Vi har i Lyngby Boldklub endnu en gang besluttet af fastfryse vores priser på sæsonkort i forhold til sidste sæson. Der kommer til at være minimum 16 hjemmekampe på Lyngby Stadion næste sæson, og med sæsonkort kommer du også til at have adgang til pokalkampe på hjemmebane.

HUSK AT LOGGE IND FØRST – Det vil være muligt at skifte fra engangsbeløb til abonnement, når du logger ind og fornyer dit sæsonkort. Vær opmærksom på, at prisen siger 0,00 kr. i systemet, når du skifter, men at du vil blive trukket månedligt fremadrettet. Har du i forvejen et sæsonkort som abonnement, så kører det videre som før, og du behøver ikke foretage en fornyelse.

Har du allerede fornyet dit sæsonkort i foråret, kan du sætte dig roligt tilbage i stolen, da vi sørger for, at dit kort bliver fornyet til den næste sæson, og du vil have samme plads og samme kort.

HVORNÅR
Det vil være muligt at forny dit sæsonkort i perioden lørdag d. 22. august til og med tirsdag den 2. september kl. 14:00. Herefter lukkes der for fornyelser, og de resterende pladser vil blive frigivet. Det åbne salg begynder den onsdag d. 2. september kl. 15:00.

Skal du have hjælp, så send en mail på kundeservice@lyngby-boldklub.dk – Vi besvarer hurtigst muligt.

Du kan forny dit sæsonkort til Lyngby Stadion her

EngangsbeløbAbonnement*
Voksen, ståplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, ståplads**600 kr.50 kr. pr. mdr.
Pensionist, ståplads600 kr.50 kr. pr. mdr.
Voksen, fast siddeplads1200 kr.100 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, fast siddeplads**900 kr.75 kr. pr. mdr.
Pensionist, fast siddeplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Børn under 14 år – De Små Vikinger***Gratis***
Barn fast siddeplads300 kr.25 kr. pr. mdr.

Du kan forny dit sæsonkort til Lyngby Stadion her

*) Ved skift til abonnement er der en min. bindingsperiode på 6 mdr. derefter er opsigelsesperioden løbende mdr.+1 mdr. Opsigelse skal sendes via mail på: kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

**) Er du mellem 14-17 år, kan du købe sæsonkort til studerende/ungdomspris. Du skal ved stikprøvekontrol kunne fremvise legitimation.

***) Børn under 14 kan melde mig sig ind i børneklubben De Små Vikinger og få gratis adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion, men skal barnet have reserveret siddeplads med navn på sædet, skal du købe sæsonkort.

Sæsonkortet gælder til ALLE hjemmekampe i 3F Superligaen & DBU Pokalen.

CORONAGARANTI
Vi kan desværre ikke sige, hvordan corona-situationen kommer til at påvirke den kommende sæson. Vi ved ikke, om det bliver fuld kapacitet, eller om der kommer til at være restriktioner. Vi følger selvfølgelig udviklingen tæt vedrørende COVID-19, og vi følger derfor alle sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

Men I behøver ikke være nervøse. Vi kommer til at have en coronagaranti. Såfremt vi på grund af myndighedernes anvisninger ikke har mulighed for at lukke alle sæsonkortholdere ind til kamp, vil der blive trukket lod om adgangen. Er man ikke blandt de heldige, der bliver trukket ud, bliver man kompenseret, svarende til den forholdsmæssige pris. Derfor er der ingen økonomisk risiko forbundet med sæsonkortkøb.