Optakt & presse info: Fremad Amager venter i tredje testkamp

Kampstart: Kl. 13:00 – D. 29/8, 2020
Tilskuerinformation: Der vil IKKE være adgang for tilskuere
Scouts & presse: Kontakt jn@lyngby-boldklub.dk

Med to sejre i første to kampe  har De Kongeblå gjort rent bord i opstarten denne sommer. Her venter Fremad Amager som næste modstander, der gæster Lyngby Stadion denne lørdag kl.13.00. Kampen bliver spillet uden tilskuere, men vil være mulig at følge gratis gennem vores livestream på vores YouTube-kanal her: lbklive.dk/LBKYoutube. Husk at abonnere, så du ikke misser, når vi går live.

Sidst vi mødte Fremad Amager var i pokalturneringen sidste efterår, hvor det blev til et nederlag i straffesparkskonkurrence, i en kamp hvor Gustav Marcussen scorede et flot mål for De Kongeblå. Vi glæder os til at byde amarkanerne velkommen på Lyngby Stadion, samt vise kampen til vores trofaste fans.

Livestream til kampen vil være tilgængelig fra ca. kl. 12.50 gennem vores hjemmeside og YouTube-kanal.

Truppen imod Fremad Amager:
31. Thomas Mikkelsen
28. Frederik Schram
2. Kasper Enghardt
4. Patrick Da Silva
6. Frederik Winther
7. Emil Nielsen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
14. Nicolai Geertsen
16. Christian “Greko” Jakobsen
18. Kevin Tshiembe
20. Kasper Jørgensen
21. Mathias Hebo
22. Magnus Westergaard
23. Pascal Gregor
25. Emil Kornvig
26. Frederik Gytkjær
27. Ertugrul Teksen
-. Andreas Kirkeby

Bliv klar til sæsonstart
Find din kongeblå Lyngby-trøje her!

Rundens modstander: Fremad Amager
Sidste sæsons nummer fire fra NordicBet Ligaen kommer denne lørdag forbi Lyngby Stadion, hvor ‘amarkanerne’ kommer til opgøret med en sejr på 2-1 over HB Køge i deres seneste træningskamp. Her blev den tidligere Brøndby-spiller Kasper Fisker præsenteret, og mon ikke vi får Fisker at se lørdag eftermiddag på Lyngby Stadion. Der skal også lyde et stort tillykke til Fremad Amager, der i Lukas Engel netop fået udtaget en lokal spiller til det danske U21-landshold, hvor Engel højestsandsynligt vil kunne opleves i opgøret lørdag.

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere
– Alle scouts, presse mm. skal kontakte jn@lyngby-boldklub.dk for adgang.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk