Nu har du mulighed for at dyrke eSport i Lyngby!

Vores spritnye eSport-forening afholder åbent hus nu på søndag, og der vil være både præmier og godt humør. Ses vi?

——-

Kom til åbent hus d. 23/8-2020. Kl. 13:00 – 15:00.

Adresse: Lundtoftevej 61, 2800 Kgs. Lyngby (På Lyngby Stadion)

Der vil i løbet af arrangementet være mulighed for at se de nyindrettede lokaler, samt få en introduktion til hvad eSport er, og hvordan vi hos Lyngby eSport kan udvikle dig som spiller og person.

Kl. 14:00 fortæller Jannik “Woodland” Hansen om, hvordan vi i Lyngby eSport vil arbejde med at træne, både i og udenfor spillene, samt det sociale aspekt i at dyrke eSport.

Der vil i løbet af arrangementet blive trukket lod blandt de fremmødte om præmier fra vores samarbejdspartnere.

Vi følger selvfølgelig Sundhedsstyrelsen anvisninger og har både håndsprit og mundbind til rådighed til alle gæster.