Livestream & presse info: Hvidovre IF venter i anden testkamp

Kampstart: Kl. 13:00 – D. 22/8, 2020
Tilskuerinformation: Der vil IKKE være adgang for tilskuere
Scouts & presse: Kontakt jn@lyngby-boldklub.dk

Efter en sejr i sidste weekend over HIK fra 2. Division på 4-3, venter næste træningskamp denne lørdag for De Kongeblå hjemme på Lyngby Stadion. Hvidovre IF fra NordicBet Ligaen kommer på besøg, når formen skal finpudses frem mod den nye sæson i landets bedste række. Dertil byder opstartsprogrammet også på træningskampe mod henholdsvis Fremad Amager d. 29 august og FC København d. 7 september, inden det går løs d. 13 september i første spillerunde af 3F Superligaen, når AaB kommer på besøg hjemme på Lyngby Stadion.

Livestream til kampen vil være tilgængelig fra kl. 12.45 gennem vores hjemmeside og Youtube.

Bliv klar til sæsonstart
Find din kongeblå Lyngby-trøje her!

Rundens modstander: Hvidovre IF
Sidste sæsons nummer otte fra NordicBet-Ligaen, er i gang med forberedelserne frem mod næste sæson, hvor holdet kæmpede sig fri af nedrykningsstregen i de sidste spillerunder af 2019/20-sæsonen i landets næstbedste række. Med på holdet er den tidligere Lyngby-profil, Kim Aabech, der havde en stor rolle på Hvidovre-holdet i sidste sæson til trods for sine 37 år. Derudover har holdet to spændende offensiv-profiler i Lirim Qamili og Nikolaj Agger, der sammen med Aabech havde en stor andel i overlevelseskampen sidste sæson.

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere
– Alle scouts, presse mm. skal kontakte jn@lyngby-boldklub.dk for adgang.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.