Optakt & tilskuer/presse info: HIK gæster Lyngby Stadion i første træningskamp

Kampstart: Kl. 13:00 – D. 15/8, 2020
Tilskuerinformation: Der vil IKKE være adgang for tilskuere
Scouts & presse: Kontakt jn@lyngby-boldklub.dk

Efter en velfortjent men forkortet sommerpause, er spillerne igen mødt ind og er efter en uge på træningsbanen klar til første testkamp, når HIK gæster Lyngby Stadion denne lørdag. Dermed får Christian Greko Jacobsen mulighed for sine første minutter i den Kongeblå-trøje, hvor den nye Lyngby-spiller har fået trøje nummer 16 for den kommende sæson. Emil Nielsen der tidligere spillede i dette nummer, er henover sommeren skiftet til nummer 7, imens unge Filip Panjeskovic kommer til at spille i nummer 24 den kommende sæson.

Kampen starter kl. 13.00, hvor der desværre ikke vil være adgang for tilskuere til opgøret.

Bliv klar til sæsonstart
Find din kongeblå Lyngby-trøje her!

Rundens modstander: HIK
Hellerup Idræts Klub sluttede sidste sæson af i 2. Division, med en flot ottendeplads i oprykningsspillet. Her sluttede klubben sæsonen af med at hente syv point i de sidste fire kampe, som dog ikke var nok til at blande sig i oprykningskampen. HIK har flere spændende navne i truppen som tidligere har repræsenteret Lyngby Boldklub. Mathias Mejer, Simon Raahave og Frederik Krabbe har tidligere været en del af De Kongeblå, som kan se frem til et besøg som gæster på Lyngby Stadion. En interessant duel i lørdagens træningskamp, bliver når Mathias Hebo kan komme til at stå overfor hans storebror, Jonas Hebo, der spiller på midtbanen i HIK. Vi glæder os til at HIK kommer på besøg til årets første træningskamp!

Information & Adgangsforhold
–  Kampen spilles uden tilskuere
– Alle scouts, presse mm. skal kontakte jn@lyngby-boldklub.dk for adgang

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.