Tilskuer restriktioner når akademiet starter sæsonen denne weekend

Denne weekend er der kickoff på den nye sæson for vores talentfulde akademihold, hvor vores U15-, U17- og U19-hold alle møder AC Horsens hjemme på Lyngby Stadions træningsanlæg. Dermed bliver det en travl weekend på anlægget, hvor vi i Lyngby Boldklub er underlagt visse restriktioner for afvikling af ungdomskampe.

Weekendens kampe:
– U19: D.8/8, 13:00, Lyngby Boldklub – AC Horsens
– U17: D.8/8, 15:15, Lyngby Boldklub – AC Horsens
– U15: D.8/8, 13:00, Lyngby Boldklub – AC Horsens

Til de tre ungdomskampe vil der før kampen være et minutsstilhed, til ære for Søren Duusgaard der desværre ikke er iblandt os længere. Duus har i mange år været med omkring akademiholdene, hvor han har været en bærende kraft omkring klubbens akademi.

U14- og U13-holdene starter sæsonen i weekenden d.15 og d.16 august.

Tilskuer restriktioner på Lyngby Stadions træningsanlæg

Da klubberne i Danmark stadig er underlagt en række Coronarestriktioner, beder vi folk uden relation til holdet om ikke at møde op før nye retningslinjer er givet. Tilskuere med relation til holdet kan se kampen, men kun hvis de medbringer, og sidder på, en klapstol eller sidder på græsset under hele kampen.

Vi må kun have siddende tilskuere på anlægget og forventer alle der kommer forbi Lyngby Stadion i weekenden til akademi-kampene overholder disse retningslinjer.

Kan vi ikke efterleve dette krav, vil der fremadrettet blive lukket helt af for tilskuere til akademi-kampe.

#SammenForLyngby