Greko: ”Det skifte jeg havde håbet på”

Christian ’Greko’ Jakobsen er ny mand i kongeblåt. SønderjyskEs topscorer fra sidste sæson har underskrevet en 2-årig aftale med Lyngby Boldklub – og det er han ganske glad for!

I dag har Lyngby Boldklub offentliggjort, at klubben har købt Christian ’Greko’ Jakobsen fri af aftalen med SønderjyskE fem måneder før udløb. Den nye Lyngby-spiller lagde i dag vejen forbi Lundtoftevej – for første gang som Lyngby-spiller. Og offensivsspilleren glæder sig til sin nye tilværelse i kongeblåt:

”Jeg er mega glad. Det var det skifte, jeg havde håbet på, og det er sket nu, så jeg er sindssyg glad.”

”Jeg glæder mig til at komme i gang med at spille kampene herinde. Det bliver en krig, som vi skal igennem sammen i næste sæson. Det bliver hårdt, men jeg ser rigtig meget frem til det, og jeg glæder mig til at møde ind i næste uge og møde alle de nye holdkammerater” fortæller ’Greko’, der ikke tror at introduktionen til holdet kommer til at tage lang tid.

”Jeg har faktisk en del jeg kender i klubben allerede. Og så ser jeg frem til at komme ud og spille foran hjemmepublikummet her. Jeg synes altid, at der har været en god atmosfære, når man har været her som udehold, og ja især i den seneste tid har jeg lagt mærke til Lyngbys fans, der laver en god larm og en god stemning. Så det bliver fedt at være en del af” fortæller ’Greko’.

Christian ’Greko’ Jakobsen, der har en fortid i Brøndby, FC Roskilde, Hvidovre og senest SønderjyskE, har underskrevet en aftale frem til sommeren 2022.