Christian Nielsen siger – TAK FOR STØTTEN

Cheftræner Christian Nielsen havde noget på hjerte, da han i går sendte dette til Lyngby Fans – Det synes vi selvfølgelig ikke, at I skulle snydes for, da det er til alle kongeblå 💙

“Kære Lyngby Fans,

Endnu en sæson, hvor vi har været hele følelses registret igennem.

I en historisk hård Superliga med 3 nedrykkere, måtte vi alle kæmpe til det sidste for, at sikre klubben overlevelse i landets bedste række.

En sæson med fantastiske øjeblikke, glæde, skuffelser, tvivl, frygt, håb og drømme, hvor det hele kulminerede i kampen mod Hobro i et drama vi alle sent vil glemme.

En klub præstation, hvor vi alle har løftet i flok, har gjort vores klubånd og sammenhold endnu stærkere. En stærk og unik ånd, der gennemsyrer hele klubbens værdier og historie.

I har været fantastiske og vi ved det forpligter at spille foran jer. I har lavet en fantastisk stemning og givet holdet energi, da vi havde mest brug for det.

En kæmpe Tak for støtten i medgang og modgang. Vi er glade for, at kunne give tilbage. Alle kender betydningen af at fejre klubbens 100 års fødselsdag næste år i Superligaen.

Vi skal nyde øjeblikket og huske på, hvor vi kom fra og hvilke rejse vi er på.

Af hjertet Tak for støtten til holdet og klubben 💙

Hilsen Christian”