Sydbank forlænger og udvider partnerskab

Sydbank forlænger og øger engagementet i Lyngby Boldklub, hvor Sydbank fremover bliver Toppartner for Lyngbys ungdoms-elitehold fra U13 til U19.

Sydbank har været trøjepartner og Toppartner for akademiholdene U13, U14 og U15 i Lyngby Boldklub siden 2018, men tilføjer nu også U17 og U19-holdene til partnerskabet. Den nye aftale er dermed en væsentlig opgradering fra de første to år, og endnu et signal om, hvilke værdier Sydbank gerne vil støtte op om:

”Det ligger i vores værdier at bakke op om ungdommen, akademiet og talentfulde unge mennesker. Alt dette løfter vi endnu et hak i vores nye aftale med Lyngby Boldklub, hvor vi får en stærk platform i hele klubbens ungdomsarbejde, som både er kendt og anerkendt som et af de bedste miljøer i Danmark”

”Partnerskabet med Lyngby har været strategisk vigtigt for os i et rigtig spændende lokalområde og opland, hvor Lyngby Boldklub har et stærkt brand.  Vi har været glade for at støtte klubben i den flotte rejse, som Friends of Lyngby har sendt klubben ud på de seneste to år og vi glæder os til endnu to år som partner” fortæller Søren Gadeberg, områdedirektør i Sydbank.

Hos Lyngby Boldklub er klubbens adm. Direktør Andreas Byder både glad og stolt over, at Sydbank har forlænget aftalen:

”Sydbank er blevet en af vores vigtigste kommercielle samarbejdspartnere med en klar strategi om, at bruge partnerskabet til at vise den lokale forankring, men samtidig bruge synergierne mellem vores talentudvikling og bankens branding. Det er et rigtig godt partnerskab, som vi glæder os over at kunne videreudvikle de næste to år – til gavn for os og Sydbank.”

”Vi har haft to fantastiske år sammen, hvor vores ungdomshold har vundet pokalturneringen to gange, vi er rykket op i Superligaen og fejret det med Sydbank og så har vi set flere af vores egne fra akademiet bryde igennem på førsteholdet. Vi er glade og stolte over, at have Sydbank med på rejsen” fortæller Andreas Byder.

Det forlængede partnerskab gør Sydbank til Toppartner og trøjepartner for Lyngbys U13, U14, U15, U17 og U19 elitehold de næste to sæsoner. Samtidig forsætter Sydbanks eksponering på Lyngby Stadion i forbindelse med førsteholdets hjemmekampe.