UDSOLGT TIL HOBRO-KAMPEN!!

I er for vilde!! Det tog ikke engang halvanden time, så var der ikke flere billetter tilbage til kampen mod Hobro IK, og derfor kan vi melde udsolgt. Dermed kan de kongeblå drenge se frem til et fyldt Lyngby Stadion under corona-restriktioner, hvilket betyder vi bliver omkring 2400 i alt til den altafgørende kamp, hvor vi spiller om overlevelse i Superligaen.

Vi er blæst bagover af jeres store støtte, og det er bare endnu et tegn på den bevægelse, som er sat i gang i Kgs. Lyngby, lever i bedst #SammenForLyngby-stil, og vi glæder os enormt til at se jer allesammen på mandag. Udover det, kan vi godt love, vi har lidt overraskelser klar til jer, som kan gøre dagen ekstra speciel, og vi kan kun opfordre folk til at komme klædt i kongeblå og Lyngby-gear og hjælp os med at male byen blå!

– Vi kom hjem fra Hobro klokken to i nat i nat, men har været på plads siden tidligt i morges med at besvare spørgsmål og få systemerne klar til åbent salg klokken 15. Så det er stor cadeau til hele holdet og teamet bag, at vi har kunnet sælge ud så hurtigt, fortæller Lyngbys kommercielle chef, Kristian Maimann, der kan fortælle om stor interesse for opgøret.

– Vi solgte over 200 billetter alene det første minut, så fansene har været klar ved tasterne, siger Maimann, der glæder sig over tilhængernes støtte.

– Vi er meget glade for den store opbakning. Vi har jo nærmest fordoblet vores tilskuertal sammenlignet med sidst vi var i Superligaen og uden restriktioner havde vi solgt minimum det tredobbelte billetter, hvis ikke mere. Men sådan er det. Det bevidner bare endnu en gang om den bevægelse, der er sat i gang i byen, der lever i bedste velgående.

– Vi glæder os bare til en sjov dag og til at gøre jobbet mod Hobro færdig, og der skal fansene hjælpe os, understreger Kristian Maimann.

Hold øje med vores sociale medier de næste dage, hvor vi vil bringe jer unikt indhold, så I kan komme i den helt rigtige stemning frem til mandagens kamp. Vi brygger også på et event, så I kan varme op sammen – med afstand selvfølgelig. Men sørg for at følg os de forskellige steder, så I ikke misser noget! #SammenForLyngby

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.