BILLETSALG TIL HOBRO-KAMPEN

Lyngby-drengene fik sikret et flot udgangspunkt, da de hentede en 2-1-sejr i Hobro, og nu venter så returopgøret på Lyngby Stadion mandag d. 20. juli kl. 19:00, hvor vi sammen kæmper for overlevelse i Superligaen.

Det åbne billetsalg starter tirsdag d. 14. juli kl. 15:00, og der vil være en begrænset kapacitet på Lyngby Stadion grundet covid-19-restriktioner. Du kan købe billetter via nedenstående link.

KØB BILLETTER KL. 15 HER

I skal være opmærksom på, at Jetbull-tribunen (sydtribunen) IKKE er overdækket. Skulle det blive dårligt vejr, opfordrer vi til en påklædning, der passer til vejret.

Code of Conduct
for tilskueradfærd før, under og efter afviklingen af en fodboldkamp i 3F Superliga under corona
Vi har alle glædet os til at komme på stadion og se fodbold i 3F Superliga, NordicBet liga og Sydbank Pokalen igen. Under COVID-19 situationen er der nogle særlige ting vi skal være opmærksomme på for at det bliver en god og sikker oplevelse. Her er en række anbefalinger til hvordan vi tager hensyn og gennem vores adfærd ikke bidrager til smittespredning.
  • Begynd din planlægning af stadionturen ved først at orientere dig på din fodboldklubs hjemmeside, app, osv. om de konkrete forhold, som er gældende på stadion.
  • Planlæg din transport til stadion, så du undgår tæt kontakt med andre.
  • Ankom på det tidspunkt og sted, der er angivet på din billet.
  • Følg skiltningen og anvisningerne ved stadion og hold altid 1 meters afstand til andre personer ved færden ifm. adgang, ophold og afgang
  • Bliv så vidt muligt på din anviste siddeplads før og under kampen.
  • Vend ryggen til de andre tilskuere på din række, når du bevæger dig til og fra din anviste siddeplads.
  • Orienter dig om ruten til toiletter, boder m.m.
  • Hold god håndhygiejne, benyt de opstillede håndspritdispensere og undgå så vidt muligt at røre dig selv i ansigtet, ved håndtag, gelændere m.v.
  • Undgå kram, highfives og tæt kontakt med personer.
  • Vær opmærksom og tag hensyn ved jubel, sang og råb.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.